Joulun edellä Jarmo Pienimäki ilmoitti jättävänsä Ähtärin kaupunginjohtajan työt.
Kuva: Reijo Heikkilä
Joulua edeltävällä viikolla maanantaina Jarmo Pienimäki ilmoitti jättävänsä työnsä Ähtärin kaupunginjohtajana 29.2.2024. Ennen virallista poisjääntiä Pienimäki pitää pois kertyneitä vapaita.
Nyt alkuvuoden talvisina viikkoina hän on aloittanut kuntoilun, ja perheellekin on riittänyt enemmän aikaa.
– Lihaskunto- ja kuntopyöräharjoituksia, hiihtämään on näillä lumilla taas päässyt, ja punttejakin olen nostanut.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut