Jarmo Pie­ni­mä­ki päätti erota kau­pun­gin­joh­ta­jan vi­ras­ta – ­Näil­lä sa­noil­la hän nyt mää­rit­te­lee tun­te­muk­sen­sa

Ähtäri
Joulun edellä Jarmo Pienimäki ilmoitti jättävänsä Ähtärin kaupunginjohtajan työt.
Joulun edellä Jarmo Pienimäki ilmoitti jättävänsä Ähtärin kaupunginjohtajan työt.
Kuva: Reijo Heikkilä

Joulua edeltävällä viikolla maanantaina Jarmo Pienimäki ilmoitti jättävänsä työnsä Ähtärin kaupunginjohtajana 29.2.2024. Ennen virallista poisjääntiä Pienimäki pitää pois kertyneitä vapaita.

Nyt alkuvuoden talvisina viikkoina hän on aloittanut kuntoilun, ja perheellekin on riittänyt enemmän aikaa.

– Lihaskunto- ja kuntopyöräharjoituksia, hiihtämään on näillä lumilla taas päässyt, ja punttejakin olen nostanut.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Ilkka-Pohjalaisen pelit

Pelaa Ilkka-Pohjalaisen digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä