Isokyröläiset Anna-Liisa ja Matti Mäki-Reini käyttävät Seinäjoen Toriparkkia pari kertaa kuussa.
Kuva: Tomi Kosonen
Seinäjoen Toriparkissa luovuttiin käteismaksusta lokakuun alussa. Vain kolme prosenttia maksutapahtumista tapahtui käteisellä ja eurojen osuus määrästä oli noin yksi prosentti.
Lisäksi luovuttiin parkkihalleissa käytössä olleista pahvisista parkkilipukkeista, mikä on Seiparkin toimitusjohtaja Mika Mäntykosken mukaan positiivinen muutos.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut