Auto töytäisi nuorta jalankulkijaa Vapaudentien ja Torikadun risteyksessä olevalla suojatiellä maanantaina.
Kuva: Tomi Kosonen
Seinäjoen keskustassa maanantaina jalankulkijaan törmännyt autoilija on ilmoittautunut poliisille.
Poliisi pyysi keskiviikkona havaintoja tapauksesta, jossa henkilöauto törmäsi suojatietä ylittäneeseen jalankulkijaan ja poistui paikalta.
Jalankulkija loukkasi tilanteessa jalkansa. Loukkaantuneen nuoren omainen kertoi Ilkka-Pohjalaiselle, että jalankulkija sai tilanteessa ruhjevammoja.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut