Il­ma­jo­ke­lais­mies äänesti taas Trumpia ja kan­nat­taa tämän maa­han­muut­to­po­li­tiik­kaa – Ko­ri­pal­loi­li­ja olisi ää­nes­tä­nyt de­mo­kraat­tia

Ilmajoki
Aaron Bohjanen kasvoi Michiganissa republikaaniksi.
Aaron Bohjanen kasvoi Michiganissa republikaaniksi.
Kuva: Aaron Bohjanen

Ilmajoella asuva amerikansuomalainen Aaron Bohjanen äänesti Yhdysvaltain presidentinvaaleissa jo kolmatta kertaa Donald Trumpia. Hänelle demokraatin äänestäminen ei ole vaihtoehto.

– Olen ainakin konservatiivi. Ei silloin ole muita vaihtoehtoja. Demokraatit ovat liian liberaaleja.

Bohjanen ymmärtää, että Suomi taas on liberaalimpi paikka kuin hänen kotiseutunsa Yhdysvalloissa, Michiganin Hancock.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Ilkka-Pohjalaisen pelit

Pelaa Ilkka-Pohjalaisen digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä