Iisak Haukkala polki polkupyörää, jolla tuotettiin sähköä Coldplayn Olympiastadionin keikalle.
Kuva: Lehtikuva / Mikko Stig
Brittiyhtye Coldplay soitti historiansa ensimmäiset keikkansa Suomessa menneenä viikonloppuna 27.–28.7.
Paikalle tulleet kuuntelijat saivat osallistua keikan sähköntuotantoon erikoisella tavalla.
– Tulimme hyvissä ajoin paikalle. Kiertelimme Helsingin Olympiastadionia, kun huomasimme sen takaosassa pyörät, joita ihmiset polkivat.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut