Il­ma­jo­ke­lai­nen polki sähköä sta­dion­kei­kal­le – "Ih­mis­ten kas­voil­la näkyi paljon hymyjä, kun he näkivät asuni."

Iisak Haukkala polki polkupyörää, jolla tuotettiin sähköä Coldplayn Olympiastadionin keikalle.
Iisak Haukkala polki polkupyörää, jolla tuotettiin sähköä Coldplayn Olympiastadionin keikalle.
Kuva: Lehtikuva / Mikko Stig

Brittiyhtye Coldplay soitti historiansa ensimmäiset keikkansa Suomessa menneenä viikonloppuna 27.–28.7.

Paikalle tulleet kuuntelijat saivat osallistua keikan sähköntuotantoon erikoisella tavalla.

– Tulimme hyvissä ajoin paikalle. Kiertelimme Helsingin Olympiastadionia, kun huomasimme sen takaosassa pyörät, joita ihmiset polkivat.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Ilkka-Pohjalaisen pelit

Pelaa Ilkka-Pohjalaisen digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä