Studiossa festarikansa pääsi kertomaan festivaalitunnelmistaan ja lähettämään terveisiä kotijoukoille.
Kuva: Melina Uusitalo
Lauantaina studiossa kuultiin hauskoja kommelluksia keikoilta ja leirinnästä sekä ylistettiin lauantain päälavan korkannutta Eppu Normaalia, joka veti keikalleen ihmisiä heti festaripäivän alettua.
Tärkeimmäksi festarivarusteeksi lämpimässä säässä tituleerattiin ehdottomasti vesipullo. Ihmiset muistuttivat, että alkoholijuomien lisäksi myös vettä täytyy muistaa juoda, ja paljon.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut