Osaa allergisten käyttämistä silmätippapipeteistä ei tällä ole hetkellä saatavilla.
Kuva: Tomi Kosonen
Kauhavan Ykkösapteekin apteekkari Mika Wallin kertoo, että kevään siitepölykausi näkyy jo apteekissa.
– Allergialääkkeitä menee ympäri vuoden, mutta selkeästi nyt on alkanut näkyä piikkiä, että asiakkaat ostavat niitä huomattavasti aiempaa enemmän.
Wallinin mukaan tämä on hyvä, sillä paras tapa hoitaa siitepölyallergioita on aloittaa lääkitys riittävän ajoissa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut