Konsta Tourunen.
Kuva: Melina Uusitalo
Keväällä havahduin siihen, että vessanpöntöllä istuessani kädessäni on älypuhelin. Se on siinä aina.
Kahden viime vuoden aikana puhelimen käyttöni lisääntyi roimasti. Päivittäinen ruutuaikani lähenteli toisinaan kahdeksaa tuntia.
Syytän siitä Helsinkiä. Olen asunut siellä noin kahden vuoden ajan. Ympäristö luo upeat olosuhteet puhelinaddiktion voimistumiselle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut