Kolumni

Ete­lä-Poh­jan­maan sur­keal­la jul­ki­sel­la lii­ken­teel­lä on yksi hyvä puoli

Konsta Tourunen.
Konsta Tourunen.
Kuva: Melina Uusitalo

Keväällä havahduin siihen, että vessanpöntöllä istuessani kädessäni on älypuhelin. Se on siinä aina.

Kahden viime vuoden aikana puhelimen käyttöni lisääntyi roimasti. Päivittäinen ruutuaikani lähenteli toisinaan kahdeksaa tuntia.

Syytän siitä Helsinkiä. Olen asunut siellä noin kahden vuoden ajan. Ympäristö luo upeat olosuhteet puhelinaddiktion voimistumiselle.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut