Tero Järvisen mukaan Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen päättäjät ovat nyt väistämättömän edessä.
Kuva: Emmi Korhonen / Lehtikuva
Viime viikolla saatiin tieto, että valtiovarainministeriö käynnistää arviointimenettelyn Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueella. Hyvinvointialueen johtaja Tero Järvinen totesi, että menettelyyn joutuminen johtuu taloussyistä – ei palvelujen laadusta tai riittämättömyydestä. Hyvinvointialueelle on kertynyt alijäämää yli 120 miljoonaa euroa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut