Toimitus kiersi Seinäjoen entisen terveydenhuolto-oppilaitoksen ympäri ja löysi lähes 20 ilkivaltaisesti rikottua ikkunaa. Myös kahden oven ikkunat oli rusikoitu mäsäksi.
Kuva: Elena Mikkilä
Entinen terveydenhuolto-opilaitos Seinäjoen sairaalanmäen tuntumassa, Koskenalantiellä on joutunut sitkeän ilkivallan kohteeksi.
Toimitukseen poikkeuksellisen räikeästä vandalismista vinkannut kaupunkilainen on silminnäkijähavainnoistaan hyvin huolissaan. Ilkka-Pohjalainen kiersi uutisvinkin saatuaan kiinteistön ympäri ja totesi tapahtuneet: 19 rikottua ikkunaa, joiden lisäksi kahden parioven ikkunat oli särjetty.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut