"En se ollut ai­na­kaan minä" – Kau­ha­joel­la poh­dit­tiin, kuka vei jät­ti­po­tin

Kauhajoki
Kauhajoen K-Citymarketin tavaratalopäällikkö Kari Kiviluoma ja myyjä Niina Kaunismäki olivat huomanneet, että Loton päävoitto selvästi nosti asiakkaiden tunnelmaa ja väki mietti, kuka mahtaa olla voittaja.
Kauhajoen K-Citymarketin tavaratalopäällikkö Kari Kiviluoma ja myyjä Niina Kaunismäki olivat huomanneet, että Loton päävoitto selvästi nosti asiakkaiden tunnelmaa ja väki mietti, kuka mahtaa olla voittaja.
Kuva: Jorma Havula

Viikonloppuna pelatun lottokierroksen päävoitto osui Kauhajoelle. Täysosumia oli vain yksi, ja onnekas voittaja kuittaa miljoona euroa.

K-Citymarketista ostettu voittopeli nostatti maanantaiaamuna tunnelmaa kaupan tiskillä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä