Au­to­liik­keel­le yli 10 vuotta sitten myyty tontti on yhä tyh­jil­lään – Kau­pun­ki hy­väk­syi so­pi­mus­sak­koon eri­tyis­jär­jes­te­lyn

Seinäjoki
Käyttöauto Oy osti Seinäjoen Pohjassa liikerakennuksensa ja Valtatien 19 lähellä sijaitsevan tontin, jolle se aikoi laajentaa. Nyt yhtiö kuitenkin joutuu maksamaan kauppasumman kaupungille takaisin sopimussakkona.
Käyttöauto Oy osti Seinäjoen Pohjassa liikerakennuksensa ja Valtatien 19 lähellä sijaitsevan tontin, jolle se aikoi laajentaa. Nyt yhtiö kuitenkin joutuu maksamaan kauppasumman kaupungille takaisin sopimussakkona.
Kuva: Minna Hirvelä

Paikallinen autoliike osti Seinäjoen kaupungilta syyskuussa 2010 liki 13 000 neliön tontin, jonka hinnaksi muodostui 265 000 euroa.

Käyttöauto Oy halusi ostaa tontin laajenemistarpeitaan varten.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Ilkka-Pohjalaisen pelit

Pelaa Ilkka-Pohjalaisen digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä