Käyttöauto Oy osti Seinäjoen Pohjassa liikerakennuksensa ja Valtatien 19 lähellä sijaitsevan tontin, jolle se aikoi laajentaa. Nyt yhtiö kuitenkin joutuu maksamaan kauppasumman kaupungille takaisin sopimussakkona.
Kuva: Minna Hirvelä
Paikallinen autoliike osti Seinäjoen kaupungilta syyskuussa 2010 liki 13 000 neliön tontin, jonka hinnaksi muodostui 265 000 euroa.
Käyttöauto Oy halusi ostaa tontin laajenemistarpeitaan varten.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut