Suomen ensimmäinen bingotapahtuma järjestettiin Ylivieskassa vuonna 1968. Rahasammoiksi osoittautuneita bingopalloja pyöritettiin pian ympäri maata. Seinäjoellakin bingoja järjesti useampi yhdistys.
Taistelu asiakkaista oli kova. Kahvipakettien, astiastojen, pyykkikoneiden, huonekalujen ja muiden tavanomaisten palkintojen lisäksi oli kilpailutilanteessa pakko hankkia houkuttimeksi jotain vielä arvokkaampaa.
Ylistarossa voittajalle luvattiin henkilöauto. Tuolloin Seinäjoen Urheilijoiden puheenjohtajana ollut Jaakko Ojala kertoo seuran matkineen ideaa heti.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut