"Aurora Bot­nian" hä­tä­vies­ti aloitti kii­rei­sen pe­las­tus­har­joi­tuk­sen sumun ja GPS-häi­riön var­jos­sa

Vaasa
Harjoituksessa evakuoitavia autetaan pois vahingoittuneesta aluksesta.
Harjoituksessa evakuoitavia autetaan pois vahingoittuneesta aluksesta.
Kuva: Jarno Pellinen

Aurora Botnia -matkustajalautta lähettää hätäkutsun pimeässä illassa. Kyse on meripelastuksen suuronnettomuusharjoituksesta Vaasan sataman edessä ja Aurora Botniaa esittää toinen alus.

GPS-signaalia on häiritty ja meren yllä on sankka sumu, minkä seurauksena kaksi alusta ajautui pois reitiltään ja törmäsi toisiinsa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä