Seinäjoen asemalle kaavailtu pysäköintilaitos on olennainen osa toteutukseen jo lähteneen hankkeen ensimmäistä vaihetta. Arkistokuva.
Kuva: Elena Mikkilä
Seinäjoen kaupunginhallitus näytti maanantai-illan kokouksessaan vihreää valoa kaupungin omavelkaiselle takaukselle kiinteistöosakeyhtiö Seinäjoen Pysäköintitalojen lainalle.
Yhtiö aikoo ottaa 10,5 miljoonan euron lainan Kuntarahoitus Oyj:ltä pysäköintitalon, P-Aseman, rakentamista varten osana asemanseudun suurhankkeen ensimmäistä vaihetta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut