Anu Pent­ti­lä ohjasti Suomen mes­ta­rik­si – Kau­ha­van Ra­vi­nais­ten edel­li­ses­tä voi­tos­ta on 19 vuotta

Ylihärmä
Tommi Lähdekorpi haastatteli Anu Penttilää, kun Victory S oli saanut loimen.
Tommi Lähdekorpi haastatteli Anu Penttilää, kun Victory S oli saanut loimen.
Kuva: Helena Balac

Onnistuneet startit Porin iltaraveissa maanantaina toivat Anu Penttilälle ravinaisten Suomen mestaruuden. Kauhavan Ravinaiset ry:tä edustanut ylihärmäläinen voitti lämminverilähdön omistamallaan Victory S:llä ja oli suomenhevoslähdön toinen isänsä Anssi Penttilän Kaapolla.

– Minulla oli se etu, että oli sarjoihin omat hevoset ja ne ovat hyvässä kunnossa, Penttilä uskoo.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Ilkka-Pohjalaisen pelit

Pelaa Ilkka-Pohjalaisen digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä