Tommi Lähdekorpi haastatteli Anu Penttilää, kun Victory S oli saanut loimen.
Kuva: Helena Balac
Onnistuneet startit Porin iltaraveissa maanantaina toivat Anu Penttilälle ravinaisten Suomen mestaruuden. Kauhavan Ravinaiset ry:tä edustanut ylihärmäläinen voitti lämminverilähdön omistamallaan Victory S:llä ja oli suomenhevoslähdön toinen isänsä Anssi Penttilän Kaapolla.
– Minulla oli se etu, että oli sarjoihin omat hevoset ja ne ovat hyvässä kunnossa, Penttilä uskoo.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut