Ilmaisu korostuu oikean yleisön edessä. Kuvassa esiintyvä Seinäjoen Voimistelijoiden Zinnia klpaili 10-12-vuotiaiden välinesarjassa. Kuvat: Elena Mikkilä
SEINÄJOKI
Nauttikaa!, kuuluu kannustus joukkueelta toiselle ennen esiintymistä.
Voimistelijat ovat joutuneet kilpailemaan ja esiintymään pääosin pelkälle kameralle korona-aikana. Virtuaalikisojen jälkeen paluu yleisön eteen on iso asia voimistelijoille.
– Yleisön edessä esiintyminen on aina paljon jännittävämpää.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa I-P Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut